DSC0312 44886

Een nieuwe norm in prestaties

De AGCO Power driecilindermotor is in samenwerking met de constructeurs van Fendt speciaal ontwikkeld voor de nieuwe 200 Vario. Deze motor is bijzonder pittig en heeft een groot acceleratievermogen. Toch loopt hij rustig. Samen met de geniale Vario-transmissie en de altijd perfecte werksnelheid werkt u een maximaal grondoppervlak af, waarbij de motor op zijn economisch optimum draait. Met het Vario- aandrijvingsconcept is dit de dagelijkse realiteit. De motor is ook geschikt voor RME- biodiesel. 

Krachtige, zuinige motor

De watergekoelde driecilinder AGCO Power-motor is zeer compact van bouw, zodat het handzame en wendbare concept gehandhaafd kon blijven. Het toerentalonafhankelijk aangestuurde commonrailhogedrukbrandstofinspuitsysteem en het geheel elektronisch geregelde motormanagement, garanderen grote prestaties en een laag geluidsniveau. Door het gebruik van moderne technologieën rijdt de 200 Vario economisch altijd optimaal en is hij zeer zuinig met brandstof. 

motor middelgroot

AGRex: zuinig en milieuvriendelijk

Het geavanceerde brandstofinspuitsysteem wordt ondersteund door het hoogwaardige externe uitlaatgasrecirculatiesysteem AGRex. Door de afkoeling en de exacte dosering van de teruggeleide uitlaatgassen vindt een aanzienlijke verbetering van het verbrandingsproces plaats. In vergelijking met een eenvoudige interne recirculatie van uitlaatgassen wordt duidelijk minder brandstof verbruikt en blijven de kosten per uur minimaal.

Duidelijk betere prestaties

De 200 Vario laat opnieuw zien waar de traploze Vario-transmissie toe in staat is. Het traploze rijden, het geavanceerde veringsconcept en de uitstekende bediening stellen u in staat om snelleren efficiënter te werken – terwijl het brandstofverbruik toch laag blijft. 

Nauwkeurig rijden – traploos en zonder onderbrekingen

Dankzij de traploze Vario-transmissie is voor elk werk de optimale snelheid in te stellen, onafhankelijk van het motortoerental – zonder haperingen van 20 m/h naar 40 km/h. Dankzij haar geniale constructie onderscheidt de traploze Variotransmissie zich met een buitengewoon rendement, zelfs bij hoge werksnelheden.